Lu Langsi Lu mati !


makguard PSAS : mama LIZA :D

Date : 20 APRIL 2011

Venue : Bilik 310

Time : 12.30 a.m

Topik perbualan 

Liza : Assalamualaikum , khairunnissa siapa ?

Neesa Kamal : ye saya , nape ? ( nada tengang )

Liza : kamu ada mengadu pasal makcik ke ?

Neesa Kamal : haah , nape ?

Liza : Kenapa kamu mengadu pasal makcik ? ape makcik da buat kt kamu ?

Neesa Kamal : Ohh , sbb makcik pernah tegur pakaian saya ketat tp secara menjerit depan org . time tu ramai kot owg .smua owg kt situ pandang saya .Makcik taw ta makcik jatuhkan maruah saya .Padahal kwn saya pakai skinny jean lg tapi makcik rileks je lps kn .

Liza :yke ? bila tu ? kamu ingat tak tarikh ye bile ?

Neesa Kamal : ta ingt uh plak , lame da .

Liza : Makcik minta maaf la kalau makcik wat cmtu ,tp makcik hanya menjalankan tugas .kalau kamu nak taw makcik lg sorg tu lg garang dr makcik . tp ramai owg wat aduan pasl makcik. Kau taw ta aduan kamu leh wat makcik buang keje . Nie pn dieowg bg peluang terakhir kt makcik. tp sebenarnya makcik rase mcm na benti keje pn .tape la kalau mcm nie .org da nak wat kite makcik terima jela . study elok2 jela .makcik saje nak tgk kamu .kalau lps nie makcik tgk kamu pakai ketat makcik terus tulis name kamu je xda bnyk soal da .

Neesa Kamal : ok ...




Dari cerita yang aku tulis nie , smua terjadi semalam time kteowg tgh khusyuk na study kononyee HAHA tp ayt terakhir die sebelum tutup pntu tu die na suro aku mntk maap kt die .mmg ta aku na mntk maap. die da jatuhkan maruah aku takan aku na maapkan mcm tu .pastu na buruk kan name makguard len utk kepentingan diri sendiri .ptotnya die kena cr la kelemahan then perbaikinya nie ta na burukan owg len . Tp memg aku bengang ngn pihak atasan y bg maklumat .If kte wat sesuatu aduan sepatutnya tak bole bgtaw maklumat diri peljr kt die tu if die na wat kt aku pape cmne ? poli nie mmg bermasalah . tp hari ini hari y aku ta leh lpe kn rse cm puas gile dpt jmpe BETINA GARIK tu :DD HAHAHA





No comments: