SINGLE :)







Today my topic is about single :) My roomate ,Ain Rashid is being single . Single is a simple word .Everyone know what is single .If single kte bebas na wat ape pn xda sape pn halang ape y kite nak wat . If IN RELATIONSHIP susa sgt ad je y kite perlu report . TAPIIIII ... single kadg2 sunyi sbb xda sape nak care pasal kite then xda sape nak mnje ngn kite and kite pn tataw na mnje ngnn sape .Sometimes boring bile single tp bile da couple cm susa .Zaman sekarang nie xda sape leh percaya baik perempuan baik juga lelaki. Aku juga sebagai manusia pn pernah lakukan kesilapan , kesilapan yang lepas telah mengajar aku untuk lebih berhati hati untk mencari cinta or lelaki HAHA Sampai sekarang aku still mencari jawapan dari seorang lelaki yang bernama Luqman kenapa die meninggalkan aku tanpa sebab aku tataw ape salah aku sampai die tinggl kn aku . cerita ini juga berkaitan dgn roomate aku juga ;) mcm bluetooth plak HAHA If seseorg tu nak tingglkan kite mesti die bnyak sgt alasan dan alasan ex-bf roomate adalah alasan y sama dgn alasan ex aku tgglkan aku . kenapa dieowg tlalu bnyk alsan .Kenape dieowg ta tros ckp straight je . suka wat kite sakit hati .nyampah i nyah ! HAHHA 






Jika u all di beri peluang , which do you prefer single or in relationship ? ;)

No comments: