1st time :)



Hai babe :)
lame da ta update blog .
na story skit nie , dis year 1st time I celebrate with my love.
selalunye celebrate ngn family je 
dis year lain skit .
happy skit la sbb die terima saya seadanya 
susah senang semua die ad kt sebelah .
die macam semangat saya sepanjang kesusahan yang saya buat sendiri 
tak pernah putus asa untk sayang Neesa Kamal :)
saya pn terima die seadanya .
walaupun perbezaan kami sangat ketara tapi sayang dan persahabatan kita takan pernah putus .
terima kasih RASHID MUMIM ....

wahhhh jiwang gituuu ;)

kiteowg g makan kek kt SECRET RECEPI .
then tggu mmber jp.
mmber da smpai tumpang kete kteowg g KL
sbb saya nak g uptown g shopping .
duit PT baru masuk an tp ta kua bnyk duit pn sbb rashid belanje heee
shoppg ta bnyk sgt sbb kedai bnyk tutup cepat .
beday saya kebetulan sama dengan hari bersih sedihhh jeee 
lps da shopping kteowg g lepak minum kt ANDALUS 
lps tu balik semula ke TANJUNG MALIM ....
wahhh perjalanan yang sangat jauh dan amat memenatkan .
terima kasih kepada RASHID MUMIM & FAZDIL :)




makan kekk..... 


LOVEYOU :D






No comments: