Holiday At Johor Bahru

Assalamualaikum kekawan !
Break mengupdate untuk pergi bercuti bersama mama saya dan kawan-kawannya..
Tepat saja jam 5 petang saya terus merempit dengan my hubby ke TBS sebab tiket bas jam 7 malam.
nasib baik sempat tiba tapi sejuk giler dalam bas sebab time tu mandi hujan terlebih dahulu sedih je.
sian sayang saya kena hujan semata-mata nak hantar GF dia yang degil nie, tq :* give u a big kiss !
Ingatkan saya orang terakhir sampai rupa²nya dorang pun tak sampai lagi sebab jem, sementara tu sempatlah mak jemah salin baju.. tak lama lepas tu kami semua berkumpul untuk bertolak..
baru je nak pergi tempat masuk tu rupanya tiket beli dekat luar kena tukar kat kaunter sejam sebelum bertolak.apa lagi kelam kabutlah nak tukar tiket tu.. settle tiket tepat² jam 7 malam..
Tiba di Johor Bahru dalam jam 1130 malam, berhenti sekali je dekat mana pun tak tahu sebab tertido heee
Kami bermalam di hotel THE ZON sebab kawan mama ada kerja dekat sini dia jadi GM kat sana so apa lagi mewah jap laa... HaHaHa


Nie la hotelnya cantikkan ??! kita orang punya bilik mengadap Singapore ...
tapi nampak kilang je HaHaHa


Keesokannya bagun pagi dah kena teman budak² mandi swimming pool , ingat dekat rumahnya jadi babysitter rupanya dekat sini pun kena jadi gak .. cett!
Sambil² temankan dorang saya pun terjun sekali lah gila nak teman je ...
Habis mandi dalam tengahari naik bilik terus siap nak pergi Plaza Angsana nak pergi shooping barang.
mahal gila naik teksi dari hotel ke Plaza Angsana nak tahu kenapa ?sebab kawan mama pergi ambik teksi biru memang nak kenalah nasib baik duit eden tak kena keluar HaHaHa ^-^ 
Baru nak shopping ada sorang kawan mama ni nak balik pulak sebab tak solat lagi napelah tak jamak tadi angin je aku.. jalan tak sampai sejam dah ajak balik.
redha jelaa sempat lah beli kasut 2 pasang ..
Belah malam pulak saya jumpa bestie saya yang paling saya sayang sekali buat suprise dekat dia terkejut dia dapat tahu saya kt JB heee




sayang kau !
Lepak rumah dia then pergi uptown cuci mata tu je..
tak puas gila jumpa dia :'( nanti kita jumpa lagi ea !
Last day nak bertolak balik ke KL saya menitiskan air mata sebab rindukan bestie saya and sumpah tak puas gila jumpe dia... aku sayang kau ingat taw kawan !
that alls freinds & salam ! :)




No comments: